Neočekivani zastoji stvaraju troškove i sprečavaju vas da ispunite obaveze date klijentima.
U tvrtki IVECO činimo sve kako bi vaš kamion ostao na cesti i bio vam dostupan kad god vam je to potrebno. U tu smo svrhu razvili izvrsne usluge za osiguranje neprekidnog rada, a sve su usmjerene na skraćivanje vremena neočekivanih zastoja i povećavanje vremena neprekidnog rada.
Zahvaljujući suradnji s mrežom IVECO distributera i telematskim uslugama, možemo osigurati praćenje vozila u stvarnom vremenu i daljinsku dijagnostiku. Osim toga, na temelju podataka o trenutačnoj upotrebi i stanju vozila, možemo vam pružiti dodatni savjet o planiranim zahvati kako biste mogli izbjeći neplanirana zaustavljanja u servisnim radionicama.
Sve to rezultira maksimalnom dostupnosti vozila, štedi vrijeme i novac vašoj tvrtki, poboljšava produktivnost i jamči veći uspjeh.
Profitabilnost i uspješnost vaše tvrtke također ovise o tome koliko je vaše vozilo operativno. IVECO je razvio usluge koje su posebno namijenjene za osiguravanje maksimalne dostupnosti vozila izbjegavanjem neočekivanih zastoja, što rezultira gubitkom prihoda za vašu tvrtku i donosi dodatne troškove.
IVECO Connectivity Box i sustav IVECO Uptime Monitoring System
Vaša su vozila opremljena aktivnom funkcijom Connectivity Box koja neprekidno šalje podatke sustavu IVECO Uptime Monitoring System, koji u stvarnom vremenu analizira status vašeg vozila i nekih njegovih komponenti, primjerice akumulatora, filtara, kočionih pločica i kočnica. Ako detektira neispravnosti, šalje proaktivno upozorenje korisničkom centru IVECO Uptime Customer Center, gdje se poduzimaju odgovarajuće radnje za sprečavanje mogućeg kvara.
Centar IVECO Customer Uptime Center i IVECO servisna mreža
Ako se dogodi neispravnost koja može rezultirati neočekivanim zastojem u radu, centar IVECO Customer Uptime Center proaktivno kontaktira s najbližim IVECO servisnim centrom i obavještava vas o tome koji plan treba poduzeti kako bi se spriječio kvar.
Kako bi proaktivna upozorenja bila još preciznija, uz vaše dopuštenje, IVECO servisni centar može se na daljinu povezati s vašim vozilom i prikupiti dodatne podatke o problemima, a kako bi se pripremili potrebni rezervni dijelovi i alati unaprijed, čime se skraćuje vrijeme boravka u servisnoj radionici.
Centar IVECO Customer Uptime Center nalazi se u Torinu. Tim od 80 operatera jamči dostupnost odgovara odmah i na 10 jezika, a komunicira paralelno s vama i IVECO servisnim centrima kako bi se uklonila svaka jezična barijera.
Zahvaljujući našim uslugama upravljanja vozilom i praćenja, uspjeli smo dosad smanjiti vrijeme neočekivanih zastoja u radu za 20 %.
Problem na vozilu koji prekida vaše poslovanje uzrokuje gubitak vremena i radnih prilika. IVECO Remote Assistance uklanja potrebu za obavljanjem dijagnostike u servisnoj radionici, čime se skraćuje vrijeme trajanja zastoja, a upravljanje popravkom je učinkovitije.
Usluga daljinske pomoći (RAS) i bežičnog ažuriranja omogućuju čak i rješavanje problema na daljinu za što brži povratak na cestu.
Dijagnostika na daljinu kako bi se skratilo vrijeme popravka
IVECO Remote Assistance omogućuje IVECO servisnim centrima da se daljinski povežu s vašim vozilo i provjere sve pogreške, parametre za nadzor vozila, izmijene konfiguracije i obave bežična ažuriranja softvera upravljačke jedinice.
Uz vaš pristanak, zaposlenik servisa ili tehničar iz IVECO servisnog centra upotrijebit će posebni PIN za svaku RAS sesiju i povezati se s vozilom te otkloniti sve kvarove automatski i bežično kako bi se vozilo što prije vratilo na cestu.
Osim toga, usluga daljinske pomoći (RAS) omogućuje tehničarima IVECO servisnog centra da unaprijed pripreme potrebne rezervne dijelove i alat za popravak, čime se skraćuje vrijeme potrebno za posjet servisnoj radionici na najmanju moguću mjeru.
Odlazak u servisnu radionicu radi ažuriranja softvera na vašem vozilu oduzima puno vremena i može dovesti do smanjenja produktivnosti. Nova usluga bežičnog ažuriranja softvera IVECO Over-the-Air omogućuje vam ažuriranje softvera vozila neovisno i kad vama odgovara. Ovo rješenje štedi vrijeme i jamči da vaše vozilo uvijek ima ažurne podatke i vrhunske performanse, a da pritom ne mora odlaziti u servisnu radionicu.
Ažuriranje vozila u pokretu
Usluga IVECO Over-the-Air pomaže da vaša flota ostane učinkovita i produktivna. Ova značajka, dostupna na svim vozilima iz asortimana Daily i IVECO WAY, s aktivnom značajkom Connectivity Box, jednostavno se upotrebljava i omogućuje brzo ažuriranja softvera bez odlazaka u servisnu radionicu. Ažuriranja se mogu preuzeti bilo gdje i bilo kad, a za to je potrebno samo nekoliko minuta i vozilo samo mora ostati sigurno parkirano.
Da biste dobili obavijest o dostupnom ažuriranju, morate biti registrirani i IVECO ON račun mora biti povezan s vašim vozilima, a za instalaciju možete upotrijebiti Infotainment sustav ili aplikaciju IVECO Easy App.
Učinkovita je pomoć važna kako bi dostupnost vašeg vozila bila maksimalna i kako bi se osiguralo neprekinuto poslovanje. IVECO vam pomaže tako što vam brzo pruža rješenja da vaša vozila ostanu na cesti. Centar IVECO Customer Uptime Center dostupan je 24 sata na dan 7 dana u tjednu, a usluga pomoći pruža se u 36 europskih zemalja.
Pomoć non-stop
Uvijek smo uz vas, od 0 do 24
3 NAČINA NA KOJA SE MOŽE STUPITI U KONTAKT ZA SLUŽBOM ZA POMOĆ
U slučaju kvara službu za pomoć IVECO Non-Stop Assistance možete kontaktirati na tri načina:
• pozivom na besplatni broj 0080048326000
• prijenosom podataka o lokaciji vozila jednostavnim klikom uz pomoć ugrađene telematike
• upotrebom aplikacije IVECO Non-Stop: pomoć vam je uvijek pri ruci.
Korisnički centar Customer Uptime Center IVECO
Usluga Non-Stop Assistance zajamčena je jer je pruža tim od 80 operatera koji vam mogu odmah odgovoriti na 24 jezika, čime je uklonjena jezična barijera, a istovremeno komuniciraju s vama i s IVECO servisnim centrima. Centar IVECO Customer Uptime Center aktivira IVECO servisni centar koji je najbliži lokaciji na kojoj se dogodio kvar. Tijekom pružanja pomoći, korisnički centar Customer Uptime Center vas informira o napretku i jamči što brži povratak vašeg vozila u pogon.
APLIKACIJA IVECO NON-STOP
Aplikacija IVECO Non-Stop može se upotrebljavati u hitnim slučajevima, ali i za ugovaranje termina za popravak vozila u servisu. Samo odaberite vrijeme i mjesto i aplikacija će potvrditi termin.
Da biste mogli upravljati poslovanjem, očekujete da vam vozilo uvijek bude na raspolaganju kad vam zatreba. Ali isto tako znate da se, kad puno radite, mogu dogoditi neočekivane stvari. A kad se dogode, važno je da se takve situacije brzo riješe.
Prioritet tvrtke IVECO jest da vam osigura bezbrižnost, a to činimo tako da se, svaki put kad vam se dogodi nešto neočekivano, odmah aktiviramo kako bismo vas što prije vratili na cestu i pazeći pritom na vaša dva najvažnija resursa: vašeg vozača i vaše vozilo.
IVECO TOPCARE je premium usluga za pružanje pomoći za vozila koja su povezana putem funkcije Connectivity Box, a dostupna je za cijeli asortiman IVECO WAY i pruža pomoć i podršku vašem vozilu i vozaču u slučaju neplaniranih zahvata održavanja.
IVECO TOPCARE je usluga održavanja s ugostiteljskim uslugama i uslugama smještaja koju klijenti mogu dodatno odabrati. Da bi se usluga mogla upotrebljavati, mora biti aktivna funkcija Connectivity Box i nužan je sustav za određivanja geoograda*.
PRIORITETNI PRIJEM
Nakon što dođete u neki od naših ovlaštenih servisa, a zahvaljujući sustavu za određivanje geoograda, centar IVECO Customer Uptime Center odmah će dobiti upozorenje da rješavanje kvara na vašem vozilu bude prioritet.
Centar IVECO Customer Uptime Center izravno je povezan s mrežom od više od 1600 IVECO servisnih centara širom Europe i može rješavati probleme 24 sata na dan.
Nakon upozorenja automatski se pokreće proces dobave rezervnih dijelova i aktiviraju se kvalificirani stručnjaci iz sektora dijagnostika kako bi skratili vrijeme zastoja i neupotrebe vozila. Osim toga, stalno dobivate obavijesti i novosti o statusu popravka.
UGOSTITELJSKE USLUGE I SMJEŠTAJ
Ako popravak potraje dulje od očekivanog, a vi niste u svojoj zemlji prebivališta, mi ćemo se pobrinuti za sve i pružiti vam mogućnost da se odmorite na najudobniji mogući način putem naš program ugostiteljskih usluga (hotel, obroci, prijevoz, medicinska skrb i parkiranje). Dostupna je i medicinska pomoć za slučajeve kad vozač nije ozbiljno bolestan.
* Usluga TOP CARE dostupna je za teška vozila opremljena funkcijom Connectivity Box i nakon potpisivanja izjave o odricanju odgovornosti te povezivanja s paketima Elements M&R 2XL i 3XL i traje 3 godine.
Protect the value and performance of your vehicles and your business productivity with our Maintenance & Repair plans.
You will maximize your vehicles availability relying on our skilled workforce and high-quality IVECO Genuine Parts.
ODRŽAVANJE
Pokriva održavanje i zamjene maziva, ulja i tekućina u skladu s knjižicom za održavanje i popravak.
POGONSKI SKLOP
Pokriva popravke motora, ubrizgavanja goriva, mjenjača, pogonske osovine i osovine.
POGONSKI SKLOP PLUS (NOVO!)
Pruža srednju razinu zaštite, pored zaštite komponenti pogonskog sklopa i elemenata kao što su ispušni sustav, elektropokretač i alternator, druge komponente mjenjača, električna oprema i priključno vratilo PTO Multipower.
SVE USLUGE POPRAVKA
Dodatno podiže razinu pokrivenosti proširenjem ugovora DRIVELINE PLUS s popravcima za kočioni sustav (osim potrošnih sastavnih dijelova), cilindar spojke, ovjes, grijač, klimatizaciju, kompresor zraka.
JAMSTVO NA POTROŠNE DIJELOVE
Pokriva spojku, kočione pločice, kočione diskove, kočione bubnjeve ili kočione obloge za bubanj kočnice.
• Iznimna svestranost zahvaljujući primjeni plana održavanja koji je definirala tvrtka IVECO i učinkovitiji postupci za popravke.
• Visokokvalitetno održavanje i popravci koji se obavljaju s originalnim rezervnim dijelovima u specijaliziranoj IVECO mreži.
• Veća preostala vrijednost za kupca koja štiti vrijednost njegova ulaganja.
• Jasni i definirani troškovi, ravnomjerno raspoređeni tijekom vremena. Jednostavnije upravljanje budžetom
• Manje administrativnih poslova.
Zastoji u radu ne mogu se u potpunosti izbjeći, ali može se njima upravljati na najbolji mogući način.
IVECO nadzire vozilo i njegove komponente te kreira fleksibilni, prilagođen plan održavanja na temelju stvarne upotrebe vozila i preostalog vijeka trajanja komponenti, a kako bi se neprekidno optimizirali intervali održavanja i smanjili troškovi.
Ako neka od sljedećih komponenti treba preventivno održavanje: motorno ulje (EO), filtar zraka (AF) ili filtar goriva (FF), upozorenje za održavanje šalje se u IVECO servis i netko vam se od tamo javlja kako bi s vama dogovorio termin za sljedeći servis, a sve u skladu s vašim rutama i aktivnosti vozila.
* Fleksibilno održavanje dostupno je za asortiman IVECO WAY s dizelskim motorima Cursor 11 i Cursor 13.
Plaćate samo upotrebu u stvarnom vremenu. U potpunosti po mjeri. Posve jednostavno!
Usluga plaćanja po upotrebi dostupna je za vozila Daily od modelske godine 2019. s funkcijom Connectivity Box i IVECO ugovorom za održavanje i popravke 2XL ili 3XL. Tako ćete platiti u skladu sa stvarnim zadatkom koji obavljate s vozilo i prema stvarnoj kilometraži te potencijalno uštediti novac u odnosu na inicijalnu naknadnu plaćenu za održavanje i popravak. Čak i ako prekoračite prvotno dogovorenu kilometražu iz ugovora, možete biti bezbrižni jer je vozilo pokriveno ugovorom za održavanje i popravak.
Kritične komponente više neće biti izvor problema.
IVECO nudi uslugu produljenog jamstva koja uključuje elemente Driveline, Driveline Plus i Full Repair koje možete birati modularno u skladu sa svojim osobnim potrebama.
Obratite se lokalnom distributeru da biste saznali više o tome koje su usluge dostupne za vaše vozilo i odabrali ugovor po mjeri svoje tvrtke.